تور بانكوك | تور تايلند| تور لحظه آخري بانكوك تور بانكوك | تور تايلند| تور لحظه آخري بانكوك .

تور بانكوك | تور تايلند| تور لحظه آخري بانكوك

جاذبه هاي گردشگريي معروف بانكوك

Thi0503040349

تور بانكوك

– وات آرون

yd3c0254 وات آرون به معني «معبد سپيده دم» يكي از معابد بودايي واقع در كرانه غربي رود چائو فرايا است.اين معبد به عنوان يكي از زيباترين و منحصربفردترين معابد در بانكوك شناخته مي‌شود كه از طراحي زيبا‌، منظره رودخانه و دورنماي جذابي برخوردار است. وات آرون مكاني عالي براي شروع بازديدتان در بانكوك است . وات آرون درست رو بروي رود وا فو بنا شده، بنابراين شما مي‌توانيد هم معبد هم رودخانه را يكجا بازديد كنيد. براي عبور از رودخانه نيز هرچند دقيقه يكبار قايقي عبور مي‌كند.
۲- گراند پالاس و وات پراكائو

TH_Bangkok_Wat_Phra_Kaeo__K__nigspalast__1 گراند پالاس و وات پراكائو واقع در بخش كهن شهر گراند پالاس (كاخ‌هاي پادشاهي)، مشهورترين نشان اختصاصي شهر بانكوك است.اين بنا در سال ۱۷۸۲ ساخته شده و به مدت ۱۵۰ سال قصر تايكينگ بوده است .در اينجا چندين ساختمان قابل توجه هستند كه درون مجموعه گراند پالاس وجود دارند . مهم‌ترين آنها وات پراكائو است كه به معني «معبد بوداي زمردين» است. براي وارد شدن به گراند پالاس و وات پراكائو شما بايد لباس مخصوص به تن كنيد . مردها‌، شلوار هاي بلند ، لباس آستين بلند و كفش بپا مي‌كنند و زن ها، دامن هاي بلند. شما نيز براي وارد شدن مي‌توانيد خارج از كاخ لباس مناسب اجاره كنيد.
۳ – بازار چاتوچاك

dscn2068 چاتوچاك، بزرگترين بازار آخر هفته‌ در تايلند است. اين بازار مشهور حدود ۱۵۰۰۰ غرفه دارد و روزانه حدود ۲۰۰ هزار نفر از آن بازديد مي‌كنند. چاتوچاك يكي از مشهور ترين بازار هاي خياباني جهان است و يكي از پربازديد‌ترين جاذبه‌هاي توريستي بانكوك به شمار مي‌رود.
۴ – وات فو

Bangkok-Wat-Pho.6-1024×768 وات فو يا معبد بوداي خوابيده يكي ديگر از معابد زيباي بخش كهن شهر بانكوك است.اين معبد به دليل مجسمه غول پيكر بوداي خوابيده‌اي كه ۴۶ متر طول دارد‌، مشهور و معروف است . وات فو در فاصله كوتاهي از گراند پالاس قرار دارد و درست رو به روي رود وات آردن بنا شده است .بنابراين شما مي‌توانيد به راحتي همه اين بناهاي زيبا را يكجا بازديد كنيد .
۵ – رود چائو فرايا

۵۷۰۳۷۸۰۸۱۰_۰f150343aa_b رود چائو فرايا از داخل بانكوك ميگذرد و در نهايت به خليج تايلند مي‌ريزد. اين رود مهم‌ترين خصيصه شهر بانكوك است و بازديد كردن از شهر از روي اين رود سوار بر قايق تجربه بسيار دلچسبي است كه مي‌تواند به شما كمك كند ديد بهتري از بانكوك داشته باشيد . از يك سو آسمان خراش‌هاي بزرگ در امتداد رودخانه و از سوي ديگر خانه‌هاي شناور چوبي برخي بومي ها در كنار كانال هاي كوچك .
۶ – بازار شناور

floating5 بازار شناور مكاني است كه در آن محصولات‌، اغلب ميوه‌ها ،سبزيجات و غذاهاي پخته شده تايلندي روي قايق فروخته مي‌شوند. مشهور‌ترين بازار شناور، بازار domnoen saduak است كه در راچا بوري‌، نزديك به بانكوك واقع است. شما كانال هاي باريك بازار را باهدايت قايق تور ،گشت مي‌زنيد .با اينكه بازار از توريست ها پر شده، اما جو آنجا بسيار عالي است .كل بازديد‌، شروع شده از بانكوك تا بازار و برگشتن از آن، تقريبا نصف روز زمان مي‌برد.
۷ – جاده khaosan

Kohsan_Road_Bangkok شايد بايد آنرا مشهور‌ترين خيابان بانكوك معرفي كرد .khaosan خيابان كوتاهي است حدود يك كيلومتر در شمال گراند پالاس. اين خيابان محل‌هاي اقامت ارزاني را براي باربر‌ها و ديگر افراد با بودجه كم پيشنهاد مي‌كند، آژانس‌هاي مسافرتي كه تمام نياز هاي شما را برطرف مي‌كنند و مغازه‌هايي كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند.
۸ – مركز خريد mbk

MBK_Bangkok_1 بانكوك يكي از شناخته شده‌ترين مكان‌ها براي خريد است و mbk يكي از بزرگ‌ترين مراكز خريد آن ! Mbk داراي ۸ فروشگاه و در حدود ۲۰۰۰ مغازه و رستوران و تقريبا ۱۰۰ هزار بازديد كننده در روز است. فروشگاه‌هاي اين مركز خريد هم محصولات معتبر و هم نامعتبر مي‌فروشند‌، پس ابتدا اطمينان حاصل كنيد محصولي را كه بالاي آن پول مي‌دهيد دريافت مي‌كنيد.
۹- جاده‌ي يائومارت (محله چيني ها)

ca90f79481868083b3bc36be357b5217 (1) جاده يائومارت، در واقع خانه چيني‌هاي ساكن در بانكوك است و همچنين يكي از مكان‌ها و جاذبه‌هاي توريستي محبوب استكه شهرت آن به دليل رستوران‌هاي زيادي است كه در آن وجود دارد.
۱۰ – خانه جيم تامسون

jim-thompson جيم تامسون يك تاجر آمريكايي، مالك يك شركت ابريشم بود و به عنوان يك سرگرمي، مجموعه اي بزرگ از هنر آسياي جنوب شرقي داشت. امروزه خانه وي به همراه كلكسيون قابل توجهي، يك موزه شناخته مي‌شود و يكي از محبوب‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري در تايلند است. بازديد درون خانه توسط تور به همراه راهنما انجام مي‌گيرد.


برچسب: بازار شناور در بانكوك، خانه جيم تامسون در بانكوك، خطرتاك ترين جاذبه هاي تكراري، زيباترين جاذبه هاي گردشگري بانكوك، محله چيني ها در بانكوك، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۳:۰۴ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :